הפלגים ברצועה: נכשלה הפסקת אש; צה"ל: הפצצנו 320 יעדי טרור

    שלמה ריזל No Comments on הפלגים ברצועה: נכשלה הפסקת אש; צה"ל: הפצצנו 320 יעדי טרור

    לאחר הבקשות מצד חמאס וארגוני הטרור להגיע להספקת אש מול ישראל, הפלגים ברצועה מודיעים כי נכשלו המגעים. ככל הנראה עקב דרישתה של ישראל להפסיק עם צעדות השיבה על הגדר | צה"ל במהלך הימים האחרונים תקפנו 320 מטרות טרור ברצועה | בזירה המדינית עשרות מדינות הביעו תמיכה בישראל בראשם ארה"ב

    צילום: פלאש 90
    9:30
    06.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ עמית הלוי: "הסיסמה 'לעולם לא עוד' חסרת כיסוי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חמאס והג'יאהד האיסלאמי הראו בשעות האחרונות כוונה ללכת להפסקת אש, אך הדבר לא קיבל אישור רשמי ממצרים או מישראל, נראה כי הפלגים ברצועה רוצים הפסקת אש בכל מחיר עקב הפגיעות הקשות שהם ספגו ביממות האחרונות.

    לפני דקות הודיעו החמ"ל של הפלגים ברצועה על כישלון המגעים: אין הפסקת אש והאויב מעכב את הביצוע של מה שהוסכם קודם ורוצה שקט מלא בתמורה לרגיעה. המצב תלוי בישראל ההתנגדות תמשיך לעמוד על הדרישות שלנו. מדיווחים ערביים עולה כי ישראל דרשה להפסיק את צעדות השיבה, דבר שחמאס התנגד לו.

    בתוך כך צה"ל ממשיך כך העת להפציץ יעדי טרור ברצועה. מדובר צה"ל נמסר: מטוסי קרב של צה"ל השלימו עתה תקיפה של כ- 40 יעדי טרור נוספים של ארגוני הטרור חמאס וגא"פ לאורך רצועת עזה. בין היעדים חמ"לי תצפיות, תשתיות תת-קרקע, מחסני אמצעי לחימה, מתחמים צבאיים, עמדות שיגור, עמדות תצפית ועוד.

    עד לשעה זו הותקפו כ-320 יעדי טרור. תקיפות צה"ל נמשכות על פי התכנון.

    הזירה המדינית: ארה"ב, האיחוד האירופי, קנדה, בריטניה, צרפת, נורווגיה, פולין, איטליה, צ'כיה, גרמניה, שבדיה, אוסטריה וסלובקיה גינו את הירי מעזה, מדובר בהישג מדיני חשוב המכיר בחובתה של ישראל לתקוף את המפגעים ולהגן על עצמה.

     



    0 תגובות